Canada - Toronto en omgeving

Dag 7 - terug naar Nederland

Dag 7 - terug naar Nederland

Vandaag weer richting Nederland. We waren rond een uur of 8 wakker. De koffers weer ingepakt. Altijd raar dat de koffers op de terugweg leger lijken dan heen. Terwijl we toch geshopt hebben. Alles paste dan ook prima in de 4 koffers en 2 trolleys.

Na het ontbijt gaan we nog even de stad in. Het is een lekker stukje lopen naar de shopping mall. Dylan wilde toch nog schoenen kopen. Helaas kan hij niet vinden wat hij wil. Onderweg valt het op dat het bizar stil is op straat. Er wonen 2,7 miljoen mensen in Toronto en er is bijna niemand buiten. Echt heel bizar. Het lijkt bijna een spookstad.

We gaan maar weer terug lopen naar de auto. In de stad valt niks meer te beleven sommige winkels zijn ook gewoon dicht ivm het virus.

We besluiten om maar naar het vliegveld te gaan rijden. Bij het vliegveld de auto nog even aftanken en dan door naar de autoverhuur om de auto weer in te leveren. Dat blijkt dus uitdaging 1 te zijn vandaag. Hoe komen we daar alles staat zo slecht aangegeven. Uiteindelijk lukt dit en leveren we de auto weer in. Nu volgt uitdaging 2 in de juiste terminal komen. Na een paar keer flink verkeerd te zijn gelopen komen we toch bij de juiste terminal terecht. We zijn erg vroeg en kunnen de koffers nog niet kwijt dan maar even wat eten. Na een poosje kunnen we de koffers droppen. Nu door daar de taxfree. De boys kopen allebei nog een mooie fles drank.

We gaan naar de KLM lounge en brengen daar onze tijd door tot we moeten boarden. Even wat drinken wat te eten. Wij komen de tijd wel door.

Kwart over 6 gingen we boarden en rond kwart over 7 gingen we de lucht in. Het vliegtuig zit niet vol en we hebben een rustige vlucht.

We landen weer rond half 7 op Schiphol. Een uur eerder dan gepland. De koffers schiet ook lekker op en om half 8 zitten we al in de auto. Het is super stil op Schiphol en ook op de A4 is het erg rustig. Heel apart zo op de maandagochtend.

Als we straks thuis zijn gaan we de hond weer halen en maar eens kijken of we nog wat boodschappen kunnen scoren.

Wij hebben in elk geval een super gave reis gehad en van elke minuut genoten. Wij hopen dat jullie het ook weer leuk vonden om mee te lezen. Wij vonden het erg leuk om jullie reacties te lezen.

Mam

Was super leuk om met jullie mee te reizen via dit blog