Canada - Toronto en omgeving

Dag 5 - Niagara Falls

Dag 5 - Niagara Falls

Vandaag hebben we allemaal beetje uitgeslapen pas rond half 8 waren we wakker.

We starten rustig op. Maurice en Dylan gaan ontbijt halen in de supermarkt. Als ze terugkomen moeten we zelf bacon en eieren bakken. In de supermarkt hebben ze ivm het Coronavirus alles alleen nog voorverpakt liggen. De afgelopen dagen was dat niet zo en namen we mee waar we trek in hadden. Wij moeten nu dus zelf bakken dat ging ook prima. Na het ontbijt opruimen en klaar maken om naar Niagara Falls te rijden. Als iedereen klaar is zegt Maurice dat ik een koffer moet in pakken voor 1 nachtje. We blijven slapen bij de watervallen als kadootje voor mijn verjaardag. Dat is echt super tof. Snel alles bij elkaar zoeken en dan gaan we op weg. Na 1,5 uur rijden zijn we er. Een parkeergarage is ook zo gevonden. Nu op weg naar de watervallen we zitten er al vlakbij. We gaan met een soort van elektrisch gondeltje naar beneden. Het is wel ongelofelijk koud het waait heel hard, dus de boys kopen nog even een muts die andere ligt nog in het appartement.

Als we door de winkel heen gelopen zijn, lopen we zo tegen de watervallen aan. Het weer machtig mooi om te zien. Het lijkt wel of het regent zoveel nevel komt ervan af. We lopen langs de watervallen naar de grens met Amerika. Er ligt een brug die Canada met Amerika verbind. Daar zit ook Hersey’s chocolate world even naar binnen om wat lekkers te kopen.

We gaan bij Subway even een broodje halen en lopen dan weer door naar een straatje met een hoog kermis gehalte. We gaan even kijken met de boys. Super toeristisch maar wel leuk om doorheen te lopen. We gaan weer terug lopen. We kopen tickets voor beyond the falls. Dat is echt super tof, wat een natuurgeweld zeg. De boys zijn ook erg onder de indruk van alles.

Als we klaar zijn gaan we naar de auto om de koffer op te halen en dan op naar het hotel. Onderweg had Maurice al verteld dat we in het Hilton slapen met het uitzicht op de Amerikaanse watervallen. Super gaaf! Na het inchecken kunnen we naar verdieping 17. De kamer is groot en kijken zo op de watervallen.

Rond 7 uur gaan we naar het Hard Rock Café even lekker hapje eten. Als die ergens zit, waar wij ook zijn, gaan we hier altijd heen. De kaart is weinig spannend, maar je zit er gewoon leuk. En het eten is ook prima. We nemen er een cocktail bij. We hebben weer lekker gegeten en lopen weer terug naar het hotel. Nog even langs de watervallen, want die zijn nu verlicht. Dat is super gaaf om te zien. Na weer heel wat foto’s te hebben gemaakt gaan we nu echt terug naar het hotel. De boys gaan nog even wat drinken in de bar beneden en wij gaan naar de kamer voor ons is de dag klaar.

Het was weer een geweldige dag met een mooie verrassing.

Mam

Indrukwekkend en wat word jij verwend in het Hilton hotel slapen

Pa

Leuk om de verhalen te volgen er gaat voor de boys een nieuwe wereld open . Nog een dag genieten en dan weer naar huis. Groetjes

Jan en anke

Om jaloers op te worden dat is puur genieten wat jullie doen

Lisette

Bofkonten!! Wat een tof verjaardagscadeau