Canada - Toronto en omgeving

Dag 2 - Toronto in

Dag 2 - Toronto in

Vanmorgen al lekker vroeg wakker om 5 uur klaar wakker. Heb je wel wat aan de dag. Om 7 uur ging de supermarkt open die zit aan de overkant van de straat. Rond half 8 naar de supermarkt voor een ontbijtje en nog wat andere dingen. Terug in het appartement lekker ontbeten en bekeken wat we gaan doen vandaag. Het is inmiddels gaan regenen dus echt Toronto in gaan vond niemand een goed plan. Maurice zit nog even te zoeken en vind dan tickets voorRipley’s aquarium en CN tower als combi-deal. Gezien de regen gaan we naar het aquarium vandaag en CN tower weten we nog niet, omdat het nu ook erg mistig is geworden en we dan toch niks kunnen zien.

Het aquarium was heel erg gaaf. Heel groot met verschillende soorten aquaria en ook een tunnel waar we door konden lopen en de vissen over je heen zwemmen. Net zoals in Blijdorp maar dan tig keer zo groot. Veel moois gezien vanmorgen. Daarna was het tijd voor een bakkie. Op naar Starbucks door de regen. Het regent nu echt flink, dus ook even kijken wat de planning voor vanmiddag gaat worden.

De boys willen graag naar een outlet dan doen we dat vandaag maar. De auto opgehaald en naar de outlet gereden. Het was er niet druk. Na een poosje rondgelopen te hebben gingen we zonder koop weer terug.

De auto weer eens de parkeergarage gezet en gelijk Toronto in gegaan. Inmiddels was het droog geworden. Lopend gaan we de stad in, wat is alles hier hoog zeg. We komen bij een grote shoppingmall daar nog een poosje door heen gestruind en toch nog koop gevonden.

We lopen weer terug richting appartement langs de supermarkt en halen daar eten voor vanavond. Er is daar een hele afdeling met warm en koud eten. Colin en ik nemen sushi en Maurice en Dylan gaan voor een hele kip met patat. Snel naar het appartement en heerlijk eten. Het smaakte allemaal prima.

We zijn nu ook wel erg moe dus besluiten vanavond niks meer te gaan doen, morgen weer een nieuwe dag. Dan gaan we naar Huntsville rijden voor Honden sleden rijden.

Wij gaan nog even relaxen hier en dan straks lekker slapen.

Lisette

Jammer van de regen! Hopelijk vandaag een droge heldere dag. Xxx

Mam

Het lijkt net Hollands weer maar gelukkig voor jullie werd het weer droog,geniet ervan

Miranda

Leuk om jullie ervaringen daar mee te lezen .
Super gaaf dat aquarium !!
Veel plezier en de groetjes ?